zondag 27 december 2015

Wat doe je met een zak speelschijven?

Gevonden: een oude zak speelschijven
Gemaakt: kersthangers voor in de kerstboom.

Deze zak vol houten speelschijven vond ik laatst weer op de slaapkamer van zoonlief.
We kregen hem lange tijd geleden van een tante (die altijd van alles voor ons spaart, tot grote spijt van mams), want dat was wel leuk voor de kinderen.
Die hebben er echter nooit naar omgekeken en nu vond ik het tijd er iets mee te doen :-)




Ik verwijderde de sticker met stripfiguren van de houten schijf en boorde er gaatjes in.
Enkele schijven bedrukte ik met sterren en rendieren.






In andere schijven boorde ik vijf gaatjes en borduurde er met zwart-wit katoen een ster op.




Ze hangen nu te pronken in de kerstboom.
en ik heb er nog meer dan genoeg om er nog anderen van te maken :-)

Groepjes Tamara



Geen opmerkingen:

Een reactie posten