zondag 27 december 2015

Oude kruik

Gevonden: oude kruik
Gemaakt: landelijke woondecoratie voor in huis.

De rommelmarkt of de kringloopwinkel zijn ook zo'n heerlijke plekken om schatten te vinden.
Omdat ik snel iets nieuws zie in een oud item, kom ik er bewust niet heel vaak. Anders zou mijn huis nog dichtgroeien. En laat ik nou juist van een rustig en opgeruimd huis houden.

Maar de jaarlijkse rommelmarkt in een dorpje verderop wil ik niet missen.
Er zijn veel leuke items voor een klein bedrag, echte schatten ;-)

Zo vond ik er afgelopen jaar een grote, oude kruik. Bruin geglazuurd, 60 cm. hoog en een flinke barst aan de zijkant. Daarom mocht ik hem voor het bizarre bedrag van €0,20 meenemen. Ik helemaal gelukkig natuurlijk.

In verschillende andere blogs had ik al gelezen over het gebruik van muurvuller en tegellijm om oude potten en kruiken een landelijke look te geven.
Dat wilde ik met deze kruik ook proberen.

Helaas heb ik geen foto gemaakt van de kruik hoe die was. Natuurlijk wel hoe ie nu is.





Hij past perfect in ons landelijke interieur en is een echte blikvanger.
Ik ben er blij mee :-)


Liefs Tamara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten