maandag 4 januari 2016

Opruimen en schatzoeken

Gevonden: oude kandelaar, ornamenten en een dekbedovertrek.
Gemaakt: landelijke woonaccessoires

Deze keer een blog over items die ik vond tijdens een zolderopruiming bij iemand anders.
De schatten van deze zoektocht:
- een roze, betonnen kandelaar
- houten onderzetter
- houten sleutel (oorspronkelijk een sleutelkastje, maar de ophanghaakjes voor de sleutels waren verdwenen)
- een dekbedovertrek (nog nieuw in de verpakking)


Daarmee ging ik aan de slag.
De kandelaar en ornamenten kregen een verfbehandeling, een combinatie van licht en donkertaupe.

En zie hier het resultaat:
De betonnen kandelaar heeft een landelijke look gekregen door het aanbrengen van de verf.





Ook de ornamenten passen prima in een landelijk interieur na deze gedaanteverandering:







Van het dekbedovertrek (gewoon nog nieuw in de verpakking) maakte ik een tafelkleed. 

Ik knipte een zijde van het dekbedovertrek los en zoomde de randen om.
Nu is er nog een zijde over, waar ik misschien in de toekomst nog eens tussenhoezen van maak of zo.



Groetjes Tamara

P.S. Zou je nou zelf ook hulp kunnen gebruiken bij het opruimen van een (of meerdere) ruimte in je huis?
Daar kan ik je bij helpen! 
Wil je meer informatie laat dan een bericht met je mailadres achter onder dit blogbericht en ik neem zsm. contact met je op.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten